torsdag 18 november 2010

Sommarprojektet är klart!

Bilden har jag "lånat" av en annan bloggare.
Förlåt...
Nu finns boken jag jobbade en del med under sommaren för beställning hos Lantmännen. För 35 pix  ink frakt kan ett ex bli ditt.
Jag var mitt uppe i alla emigrationsbestyr med lägenhetsuthyrning, myndighetskontakter, packning och annat när jag en eftermiddag fick ett samtal från Ove Pihl. Han undrade om jag hade lust att skriva en del i ett bokprojekt han höll på med. Min hjärna formligen skrek nej, men samtidigt hörde jag mig själv glatt svara ja.  Det blev några långa nätter vid datorn på verandan på landet, men det blev också många långa och givande samtal med Ove i hans vackra prästgård ett par mil bort.
Det var kul att få vara med på ett hörn, och ett stort tack till alla inblandade för ett roligt och givande samarbete.

Boken kan du beställa här

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar